Http www amazon com php programming development database programmer ebook dp b00yfp9qqk ref sr18 s booksie utf8qid 143497830pekerjaan

Tapis

Carian terbaru saya
Tapis mengikut:
Bajet
hingga
hingga
hingga
Jenis
Kemahiran
Bahasa
    Status Pekerjaan
    5,000 http www amazon com php programming development database programmer ebook dp b00yfp9qqk ref sr18 s booksie utf8qid 143497830 tugasan ditemui, harga dalam USD

    I am in need of a highly-skilled Python coder with experience in creating and integrating APIs. Specifically, an API for a fingerprint biometric system on the web platform. The ideal candidate should: - Have a solid background in Python programming - Possess expertise in the development and integration of APIs - Have a deep understanding of fingerprint biometric systems and their respective data - Have experience coding on a web platform The end goal is to have a fingerprint recognition system on my web platform that is reliable, secure, and highly efficient. The selected API should be integrated into my platform seamlessly. Looking forward to seeing your bids.

    $308 (Avg Bid)
    $308 Avg Bida
    9 bida

    Hai eiiiiii, saya tertarik dengan profil anda dan ingin menawarkan projek saya kepada anda. Kita boleh berbincang mengenai sebarang butiran melalui sembang.

    $30 / hr (Avg Bid)
    $30 / hr Avg Bida
    1 bida

    Hai illaikhram, saya tertarik dengan profil anda dan ingin menawarkan projek saya kepada anda. Kita boleh berbincang mengenai sebarang butiran melalui sembang.

    $10 / hr (Avg Bid)
    $10 / hr Avg Bida
    1 bida

    Website Penerimaan Peserta Didik Baru (PPDB) untuk sekolah

    $24 (Avg Bid)
    $24 Avg Bida
    14 bida

    Kami mempunyai excelsheet untuk kalkulasi data kalibrasi alat ukur, kami ingin mentransformasi formula kalkulasi di excelsheet tsb kedalam software Metquay. Rekan2 yang mempunyai basic kalibrasi & programmer sangat direkomendasikan untuk project ini.

    $140 (Avg Bid)
    $140 Avg Bida
    2 bida

    Halo pak, sya serius ada projek seo unt di bidang usaha black, apakah bapak berminat? Apabila berminat bs minta wa, telegram, tq

    $10 (Avg Bid)
    $10 Avg Bida
    1 bida

    Hai Inderjit S., saya tertarik dengan profil anda dan ingin menawarkan projek saya kepada anda. Kita boleh berbincang mengenai sebarang butiran melalui sembang.

    $10 (Avg Bid)
    $10 Avg Bida
    1 bida

    Hai Kia S., saya tertarik dengan profil anda dan ingin menawarkan projek saya kepada anda. Kita boleh berbincang mengenai sebarang butiran melalui sembang.

    $1227 - $1227
    $1227 - $1227
    0 bida

    Kamus data web, memudahkan customer, memilih product yang biasa dibeli. sehingga memudahkan pemesanan kepada supplier yang dituju

    $810 (Avg Bid)
    $810 Avg Bida
    7 bida

    Hi Muhamad Amin Hakim S., Bro, nampak ada web scraping dlm description. ada task sikit nk bg boleh contact saya balik? whatsapp muaiz - (Removed by Freelancer.com admin)

    $5 / hr (Avg Bid)
    $5 / hr Avg Bida
    1 bida
    $18 Avg Bida
    1 bida

    buat koding programming mplab untuk pic18f4580 untuk buat projek street light beserta proteus

    $30 (Avg Bid)
    $30 Avg Bida
    1 bida

    Mencari programmer untuk membuat scraper sosial media (facebook + linkedin) menggunakan python + selenium

    $617 (Avg Bid)
    $617 Avg Bida
    4 bida
    Website PHP Tamat left

    Membuat website menggunakan PHP dan MySql 1 halaman

    $47 (Avg Bid)
    $47 Avg Bida
    6 bida
    $15 / hr Avg Bida
    1 bida

    Imo colne android app caling system webtrc bajet 450$

    PHP
    $250 - $750
    $250 - $750
    0 bida

    alsalam alekom

    $75 (Avg Bid)
    $75 Avg Bida
    1 bida

    assalamualaikum khariyat

    $1 / hr (Avg Bid)
    $1 / hr Avg Bida
    1 bida
    GIF lotogipo Tamat left

    Crir gif com logotipo de empresa

    $24 (Avg Bid)
    $24 Avg Bida
    13 bida

    Kain Birumu Ku koyak Demi Sang Merah Putihku Karya : Nabilah Bunga Sulistia Gema rintihan tangis mereka Hampir satu abad lalu Ledakan caci maki pasukan Belanda Merealisasi rakyat Indonesia untuk melenggangkan kakinya Sepenggal kutipan lisan para pejuang Terdengar cita-cita suci dari jemari kecil itu Mereka berkoar “Tak Gentar” Engkau bersama kami, engkau bersama kami Detik ini teruk berak pertempuran menutup matanya Membubuhkan senjata yang digenggamnya Dengan bangga jenazahnya tersenyum Mendengar jeritan sukacita menyalak Berlari beriringan menuju tiang Mengoyak kain biru berlapis tinta Berlagak selayaknya seorang pemenang Membekam kain merah putih pusaka

    $67 / hr (Avg Bid)
    $67 / hr Avg Bida
    4 bida
    $7 Avg Bida
    1 bida
    $6 Avg Bida
    1 bida

    Kami siap membantu anda untuk mengedit sebuah vidio...

    $480 (Avg Bid)
    $480 Avg Bida
    7 bida
    $10 - $10
    0 bida

    Hai medomfdr, saya tertarik dengan profil anda dan ingin tawarkan anda projek saya. Kita boleh berbincang mengenai butirannya menerusi sembang.

    $10 (Avg Bid)
    $10 Avg Bida
    1 bida

    Logo setup

    $3 / hr (Avg Bid)
    $3 / hr Avg Bida
    1 bida

    Hai sitimasrina, saya tertarik dengan profil anda dan ingin tawarkan anda projek saya. Kita boleh berbincang mengenai butirannya menerusi sembang.

    $250 (Avg Bid)
    $250 Avg Bida
    1 bida
    $15 - $15
    0 bida

    Menulis sejumlah artikel Saya suka membaca artikel lalu meringkas semua artikel yang saya baca dengan menulisnya kembali.

    $533 (Avg Bid)
    $533 Avg Bida
    3 bida

    Hi Irfan S., I noticed your profile and would like to offer you my project; berhubung kita sempat kerjasama memerlukan bantuan secepatnya untuk bantuan penyebaran kuesioner skripsi valid. Kalau minat boleh chat saya trims lagi.

    $20 (Avg Bid)
    $20 Avg Bida
    1 bida

    Saya seorang wirausahawan yang lagi cari co-founder untuk mendirikan startup , diutamakan untuk programmer android . Bersedia memberi gaji di awal sebagai ganti pengurangan saham

    $9 / hr (Avg Bid)
    $9 / hr Avg Bida
    10 bida

    Plugin development for wordpress site

    $172 (Avg Bid)
    $172 Avg Bida
    53 bida

    Hai badrul18, saya tertarik dengan profil anda dan ingin tawarkan anda projek saya. Ia agak simple perlu menggunakan cinema 4D dan saya ada budget anggaran dalam rm200 sebab saya masih lagi student dan tak sempat untuk buat assignment ini, boleh tak awak tolong saya?

    $48 (Avg Bid)
    $48 Avg Bida
    1 bida

    isme porject kase tayar kare

    $9 / hr (Avg Bid)
    $9 / hr Avg Bida
    1 bida
    $20 / hr Avg Bida
    1 bida

    Saya butuh Team & Personil untuk maju ke sebuah project pemerintah yang harus melengkapi beberapa persyaratan berikut a. Satu (1) orang Ahli Programmer, yang mempunyai sertifikat MikroTIK Advance, IPv6, NSE 1 Network Security. Pendidikan minimal Sarjana Strata 1 (S1) Jurusan Teknik Informatika perguruan tinggi negeri atau perguruan tinggi swasta yang telah diakriditasi atau telah lulus ujian negara yang berpengalaman pada pekerjaan sejenis dan mempunyai pengalaman kerja total minimal 3 tahun. b. Satu (1) orang Ahli Programmer, yang mempunyai sertifikat PHP MVC Framework CodeIgniter, Backend Programming. Pendidikan minimal Sarjana Strata 1 (S1) Jurusan Ilmu Komputer perguruan tinggi negeri atau perguruan tinggi swasta yang telah diakriditasi atau telah lul...

    $1930 (Avg Bid)
    $1930 Avg Bida
    10 bida
    $17 / hr Avg Bida
    1 bida
    $17 / hr Avg Bida
    1 bida

    assalamualaikum saya ikhsan

    $10 (Avg Bid)
    $10 Avg Bida
    1 bida

    Hai medomfdr, saya tertarik dengan profil anda dan ingin tawarkan anda projek saya. Kita boleh berbincang mengenai butirannya menerusi sembang.

    $20 (Avg Bid)
    $20 Avg Bida
    1 bida