Find Jobs
Hire Freelancers

Freelance Content Writer (Penulis Konten) in Bahasa Melayu

$10-30 USD

Ditutup
Disiarkan lebih dari 4 tahun yang lalu

$10-30 USD

Dibayar semasa penghantaran
Korang ada artikel best nak share dengan Glamornyo? Bukan free tau! Kitorang siap bayar lagi! Tajuk kena catchy dan buat orang rasa nak klik! Artikel mengenai 1. isu semasa/tranding/Viral/ 2. Lifestyle gaya Malaysia [login to view URL] Malaysia 4. Dekorasi dan hias rumah gaya malaysia 5. Tempat dan makanan menarik di Malaysia Kalau artikel yang korang hantar terpilih, kitorang akan bayar dalam USD5 - 50 untuk satu artikel berdasarkan kualiti. Berpeluang untuk menjadi penulis tetap freelancer kami sekiranya artikel-artikel dihantar SELALU BEST! Kriteria penulisan: 1. Menulis dengan gaya bahasa santai. 2. Menulis berkaitan isu semasa, viral, tips kerja, tips interview, gaya hidup dan sebagainya yang best untuk share. 3. Tidak menyentuh isu seks, agama, politik serta info yang palsu atau tidak sah. 4. Tiada had patah perkataan, tapi korang kena pastikan yang artikel yang dihasilkan dapat menarik perhatian ramai. 5. Tajuk kena catchy dan buat orang rasa nak klik! 6. Cek ejaan betul-betul. 7. Dalam fail words. 8. Dalam Bahasa Melayu. 9. Tajuk fail: Tajuk Artikel_Nama Penuh Korang Kenapa tak boleh tulis dalam Bahasa Inggeris? Sebab [login to view URL] adalah website di dalam Bahasa Melayu. Jenis fail untuk upload? (Microsoft Words + Gambar) Berapa patah perkataan? Tiada had. Kategori penulisan? Menulis berkaitan isu semasa, viral, gaya hidup dan sebagainya yang best untuk share. Ready? Upload & kami akan nilaikan.
ID Projek: 22459759

Tentang projek

20 cadangan
Projek jarak jauh
Aktif 4 tahun yang lalu

Ingin menjana wang?

Faedah membida di Freelancer

Tetapkan bajet dan garis masa anda
Dapatkan bayaran untuk kerja anda
Tuliskan cadangan anda
Ianya percuma untuk mendaftar dan membida pekerjaan
20 freelancers are bidding on average $22 USD for this job
Avatar Pengguna
Hi, nama saya Uddin. Saya merupakan seorang pelajar universiti awam tempatan yang tersangatlah sibuk dengan media sosial dan suka mengambil tahu tentang isu semasa. Apabila saya terjumpa peluang pekerjaan yang ditawarkan oleh pihak tuan, saya amat teruja kerana saya dapat mengasah bakat penulisan saya dan membolehkan saya menimba ilmu baharu sesuai dengan kerjaya impian saya iaitu sebagai seorang penulis. Pihak tuan boleh menghubungi saya pada bila-bila masa sekiranya pihak tuan berminat menawarkan saya peluang pekerjaan ini. Saya juga telah menghantar sebuah artikel sebagai penilaian pihak tuan. Dengan bimbingan dan sokongan serta diberikan masa yang mencukupi, saya yakin saya akan memberikan hasil yang terbaik.
$10 USD dalam 1 hari
5.0 (1 ulasan)
1.8
1.8
Avatar Pengguna
Hello sir. Its my great opportunity if can collaborate with your. With my experience and expertise I'm truly sure that I can make yor satisfied. With the knowledge about environment issues, gender issues, poliitcal issues, economics issue, unity issues. I'm pretty sure that my work will give you a lot of amazing content. Just keep in touch with me for more details.
$20 USD dalam 7 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Hi dan selamat sejahtera! Nama saya Dzharif dan saya sangat berminat untuk menulis tentang isu-isu semasa, perkembangan sukan negara dan antarabangsa, tentang musik dan banyak lagi. Saya sangat suka untuk menulis apatah lagi dalam gaya penulisan yang santai. Saya masih baru dalam bidang penulisan dan bersedia untuk belajar untuk mengasah bakat saya. Dan ini merupakan platform yang terbaik untuk saya mendapatkan pengalaman dan ilmu baru untuk saya. Sila kontak saya jika berminat untuk mendapatkan sample penulisan saya.
$20 USD dalam 7 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Hai Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya amat berminat untuk menulis isu-isu semasa untuk blog syarikat tuan/puan. Saya pernah memenangi penulisan terbaik bagi kategori cerita pendek. Ia satu peluang yang besar bagi saya jika pihak tuan/puan memilih saya dan memberi kepercayaan kepada saya untuk menghasilkan penulisan yang berkualiti dan kreatif.
$20 USD dalam 7 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
hi sis saya lah orang yang sis cari selama ni. saya suka baca dan saya juga suka nak bagi orang lain tahu juga. Yelah sampai bila kita nak ditakuk lama kan? membaca kan amalan mulia. so jangan malas nak baca. jangan risau sis. saya tahu mcm mana nak attract attention orang utk baca. kalau sis nak baca saya tulis macam mana, sis boleh je chat saya okay? Let me know if I can help you with this!
$20 USD dalam 7 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Hi, saya telah membaca diskripsi projek ini. Saya berminat untuk bekerja dengan anda. Saya berkebolehan untuk menulis artikel menarik di dalam bahasa Melayu seperti apa yang dipinta. Saya mempunyai pengalaman yang lebih mendalam bagi kategori masakan seperti pembuatan roti, kek dan sebagainya. Terima kasih kerana membaca diskripsi ini. Saya berharap anda menghubungi saya untuk perbincangan lebih lanjut.
$25 USD dalam 3 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Hai, saya berminat untuk melakukan kerja penulisan ini kerana saya juga suado ada sedikit sebanyak pengalaman mengenai menulis kandungan (writing content) di laman social untuk produk dan bisnes. Saya juga amat berminat dengan isu semasa/viral/berita terkini/sukan/gaya hidup dan pelbagai isu lagi serta berpengalaman dalam penulisan blog dan berminat untuk tugasan menulis artikel ini. Saya amat menghargai jika digerí peluang melakukan tugasan ini. Hubungi saya di chat untuk lebih detail ya. Terima Kasih.
$20 USD dalam 7 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
hai, Saya sangat berminat dengan tawaran kerja anda yang melibatkan kemahiran menulis. Saya mempunyai pengalaman yang baik dalam menulis genre cerita yang berbeza. Kelajuan menaip saya adalah lebih daripada 50 perkataan seminit. Saya percaya kemahiran saya sesuai untuk projek anda. Saya boleh melengkapkan pekerjaan ini dalam tempoh masa yang diperlukan. Melihat ke hadapan untuk memulakan. Terima kasih Norwani Julian
$10 USD dalam 7 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Hello there. I have read your requirements. Thank you for sharing the details. I'm interested in this project. I'm a Bachelor's student in Business Administration (Hons) Finance. I believe I have what it takes to complete this task as I have a wide knowledge and skills. I would really appropriate it if you could provide me a chance to do this task. I will make sure that you will not be disappointed. Thank you.
$29 USD dalam 8 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Hello sir/madam. I would be honoured if you give me chance to work with you as I have the skills requirements that you needed. Thank you for your time.
$13 USD dalam 5 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Asslammualaikum dan selamat sejahtera. Saya mampu menyediakan tugasan yang encik/puan mahukan. Saya mampu menulis artikel dengan baik dan menjanjikan penulisan yang mampu menaikkan semangat pembaca. Saya akan mengikuti perkara yang telah disenaraikan dan berharapencik/puan akan memilih saya untuk melakukan tugasan ini.
$20 USD dalam 3 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
For help you to translate into melayu language
$25 USD dalam 1 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
I am interested Relevant Skills and Experience No experience
$25 USD dalam 1 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Hi I know your time is valuable and really appreciate your attention to my proposal. I have reviewed your job description with passion and I am really interested in these projects. I ready to put 100% on this project and ensure you are satisfied with my work. It will be great to get in contact with you and get an opportunity to works with you.
$20 USD dalam 7 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
I have experience writing in blogs and newspapers. I also have lots of ideas and experience which I could put in writing in Malay or English.
$20 USD dalam 3 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Hi. I am interested in this project. I am willing to discuss and negotiate task requirements until we reach a mutual agreement. Hope to hear from you soon. Thank you.
$15 USD dalam 6 hari
0.0 (0 ulasan)
0.6
0.6
Avatar Pengguna
hi,saya ialah pelajar yang baru-barunya graduated daripada sekelah menengah, keputusan spm saya dapat cemerlang,bahasa melayu saya mendapat B+ dalam spm, tak akan buruk dalam menbuat karangan sebabnya karangan saya adalah lebih baik daripada lain,saya boleh juga membuat translation kepada artikel atau apa apa sahaja,harapkan memberi satu perluang kepadamu untuk menuntungkan experience dalam kerja tersebut,ade ape-ape improvement boleh bagi tahu, saya berganas dalam belajar
$15 USD dalam 7 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0

Tentang klien

Bendera MALAYSIA
George Town, Malaysia
0.0
0
Ahli sejak Nov 22, 2019

Pengesahan Klien

Terima kasih! Kami telah menghantar pautan melalui e-mel kepada anda untuk menuntut kredit percuma anda.
Sesuatu telah berlaku semasa menghantar e-mel anda. Sila cuba lagi.
Pengguna Berdaftar Jumlah Pekerjaan Disiarkan
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Memuatkan pratonton
Kebenaran diberikan untuk Geolocation.
Sesi log masuk anda telah luput dan telah dilog keluar. Sila log masuk sekali lagi.