Find Jobs
Hire Freelancers

Help me write something

$250-750 USD

Ditutup
Disiarkan lebih dari 7 tahun yang lalu

$250-750 USD

Dibayar semasa penghantaran
Menerjemahkan sesuatu Saya adalah seorang mahasiswa di salah satu perguruan tinggi negeri di indonesia , hobbi saya adalah snorkling menulis fotografer membaca youtuber dan menguasai bahasa inggris dan korea. Sekarang saya semester akhir dan lagi mempersiapkan untuk ujian akhir.
ID Projek: 11807122

Tentang projek

10 cadangan
Projek jarak jauh
Aktif 7 tahun yang lalu

Ingin menjana wang?

Faedah membida di Freelancer

Tetapkan bajet dan garis masa anda
Dapatkan bayaran untuk kerja anda
Tuliskan cadangan anda
Ianya percuma untuk mendaftar dan membida pekerjaan
10 pekerja bebas membida secara purata $488 USD untuk pekerjaan ini
Avatar Pengguna
A proposal has not yet been provided
$277 USD dalam 10 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Dear Sir / Madame, My name is Ersa Fidya Wijayantri. I'm an English - Indonesian freelance translator. I graduated my first bachelor degree of English Literature at English Literature Department, UNISMA Bekasi, Indonesia in 2010. I graduated my second bachelor degree of Management at the Faculty of Economics, Open University, Jakarta, Indonesia in 2013. I had translated many documents, many chapters of books, product's descriptions, articles, and brochure. I had transcribed MP3 to Ms. Word. I had written a Personal Statement and a Motivation Letter for helping a student who will continue her study to Australia. You should hire me because I'm an English - Indonesian freelance translator. I have worked as an English - Indonesian freelance translator for five years. If you needed me to translate from English to Indonesian and vice versa, please send a message on 62811943486. I will do my best. Thank you.
$250 USD dalam 10 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Arvelia has been involved in many translation projects for online media and publications as well as broadcast media including Channel News Asia. Arvelia also has been privileged to be involved in setting the foundation for Global Indonesian Voices, an online media which is established for “Connecting Indonesia to the World”. In the editorial team, Arvelia is in charge of managing a team of editors and contributors, pouring out her ideas into articles and managing the social media accounts to drive the traffics for the website. Her articles varied from politics, socials, travels and lifestyles. Some of her articles even ranked first in Google News before! Arvelia’s life journey has been very vibrant and dynamic. And she loves it! Throughout the journey, she has learned so much and gained so many skills. Editorial, marketing, client relation, organisational, team management, coaching, leadership, people skills, just to name a few. Oh, and one more bonus for you! She has the ability to learn, unlearn and relearn. Her experience and knowledge in face-to-face marketing with background in social media marketing and editorial will definitely give a more refreshing and juicy effect to your organisation, especially when content marketing is the trend now.
$744 USD dalam 15 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Based on your information, you are facing the final thesis exams. I don't know how your condition and how much I have done the translation. Translation for all your thesis, might be need more than 5 days. Thank you.
$700 USD dalam 5 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Please see my LinkedIn profile to show my qualification. I have some projects at elance.com. Now, I am exploring freelancer.com
$555 USD dalam 10 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Terima kasih karena sudah mencari bantuan dan memberi pekerjaan melalui freelancer. Jujur ini pertama kalinya saya menawar pekerjaan di freelancer. Saya memiliki pengalaman intepreting dan translating selama lebih dari 2 tahun. Jika anda memutuskan untuk meng-hire saya, saya akan selesaikan pekerjaan ini dengan secepatnya dan tentunya dengan tepat. If you've decided to hire me, please contact me through email.
$555 USD dalam 10 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Saya bekerja paruh waktu sebagai tenaga pengajar di LIA dan memiliki skor TOEFL 615, saya yakin dapat menyelesaikan tugas yang anda berikan dengan mode penulisan yang anda inginkan.
$555 USD dalam 10 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Since i'm new here i'll won't say anything that is too convincing, i just gonna do my best in finishing this project
$388 USD dalam 10 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Saya sedang belajar di Australia. Saya disini sudah ter - exposed dengan lingkungan dimana semua orang berbicara dalam bahasa Inggris . Saya juga memiliki teman teman Australia yang berbicara dengan saya setiap hari . Saya mahir dalam bahasa inggris . Essay yang saya tulis untuk ujian akhir Inggris saya di sini mendapatkan nilai 82.5 . Nilai ini mengalahkan semua orang di tahun ajaran saya . Dan mereka semua adalah orang orang yang sudah berbicara bahasa Inggris sejak mereka lahir . Saya bisa pastikan anda , bahwa saya adalah kandidat utama untuk proyek ini . Saya juga bertanggun jawab , tidak mungkin saya terlambat menyelesaikan tugas ini . By the way , saya juga punya cita2 menjadi Travel photographer . :) Thank you
$305 USD dalam 8 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0

Tentang klien

Bendera INDONESIA
Indonesia
0.0
0
Ahli sejak Okt 16, 2016

Pengesahan Klien

Pekerjaan lain daripada klien ini

Article about US Politics
R100-210 ZAR
Terima kasih! Kami telah menghantar pautan melalui e-mel kepada anda untuk menuntut kredit percuma anda.
Sesuatu telah berlaku semasa menghantar e-mel anda. Sila cuba lagi.
Pengguna Berdaftar Jumlah Pekerjaan Disiarkan
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Memuatkan pratonton
Kebenaran diberikan untuk Geolocation.
Sesi log masuk anda telah luput dan telah dilog keluar. Sila log masuk sekali lagi.