Find Jobs
Hire Freelancers

Membina Penginapan Di kawasan Pergunungan

$25-50 USD / hour

Ditutup
Disiarkan sekitar 2 bulan yang lalu

$25-50 USD / hour

Projek penginapan yang di buat di kawasan pergunungan adalah bagi mereka yang meminati pertualangan di kawasan kawasan bukit dan gunung, Aktiviti yang di jalankan adalah seperti Mendaki gunung Menyelam di dalam gua Sky diving dan aktiviti lasak yang [login to view URL] melakukan aktiviti [login to view URL] juga boleh menikmati permandangan di malam hari dengan hiasi bintang bintang di atas langit dengan melakukan aktiviti perkhemahan dan BBQ,Selain daripada itu, mereka juga boleh mengambil gambar gambar untuk melihat hasil karya yang menakjubkan yang terdapat di alam sekitar
ID Projek: 37925190

Tentang projek

7 cadangan
Projek jarak jauh
Aktif 15 hari yang lalu

Ingin menjana wang?

Faedah membida di Freelancer

Tetapkan bajet dan garis masa anda
Dapatkan bayaran untuk kerja anda
Tuliskan cadangan anda
Ianya percuma untuk mendaftar dan membida pekerjaan
7 pekerja bebas membida secara purata $29 USD/jam untuk pekerjaan ini
Avatar Pengguna
Selamat sejahtera! Saya Nur Iman Maisarah. Selain daripada pengalaman saya dalam bidang penulisan akademik dan bukan akademik dalam Bahasa Inggeris, saya juga tertarik dengan isu-isu berkaitan keantarabangsaan serta kemanusiaan yang mungkin sesuai untuk projek ini. Teruja jika diberi peluang untuk menyumbangkan bakat tulisan saya pada projek membina penginapan ini. Kelebihan lain yang saya miliki adalah kemahiran menggunakan perisian seperti Microsoft Excel dan Words, Google Product, Canva, Turnitin dan Grammarly yang dapat membantu memudahkan kerja menulis dan menghasilkan hasil terbaik. Dalam penulisan anda yang berpandukan dibahagian draf agar dapat mendapatkan gambaran tentang senibina mereka yang tersendiri di kawasan pergunungan ini. Hasil kerja ini amat boleh diharap bagi mendapatkan kesedaran kepada orang ramai mengenai keindahan alam semula jadi yang dapat disediakan sebagai penginapan di kawasan pergunungan yang sudah tentunya ada lebih dari gunung
$38 USD dalam 40 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
I am the best candidate for this project because I have experience to finish the project on time with expected results. I have the track record to prove my competence, and my peers and colleagues will vouch for me. I would appreciate it if you give me a chance, and I am confident that I will succeed.
$25 USD dalam 20 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Saya merupakan penulis artikel ilmiah di Jabatan Perhubungan Perusahaan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Pelbagai artikel ilmiah telah saya hasilkan bagi pihak jabatan. Selain itu saya juga membuat laporan bagi pihak jabatan untuk pengurusan kes dan perkara-perkara yang diperlukan jabatan. Selain itu saya juga content creator dan juga anonym writer bagi pihak publisher buku dan blog seluruh malaysia. Sekiranya pihak tuan berminat dengan bidaan saya, saya akan berikan beberapa hasil kerja saya pada pihak tuan untuk penelitian lanjut. Sekian terima kasih.
$25 USD dalam 40 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Saya memiliki artikel bisnis yang dapat membuat para pembaca betah dan penasaran. serta membranding suatu produk dengan tujuan membuat ketertarikan serta meningkatkan traffic. saya rasa, saya mampu untuk mengerjakan project anda.
$25 USD dalam 48 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
hello can explain more how can i help you, I'm also from Malaysia. we can contact direct each other for long time work,
$38 USD dalam 40 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Set kemahiran saya sepadan dengan semua keperluan yang dibentangkan dalam huraian kerja. Khususnya, keupayaan saya untuk bekerja mengikut tarikh akhir yang ketat dan mengurus masa saya dengan berkesan menjadikan saya sesuai untuk peranan itu.
$25 USD dalam 40 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0

Tentang klien

Bendera MALAYSIA
Kuala Lumpur, Malaysia
0.0
0
Ahli sejak Mac 27, 2024

Pengesahan Klien

Terima kasih! Kami telah menghantar pautan melalui e-mel kepada anda untuk menuntut kredit percuma anda.
Sesuatu telah berlaku semasa menghantar e-mel anda. Sila cuba lagi.
Pengguna Berdaftar Jumlah Pekerjaan Disiarkan
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Memuatkan pratonton
Kebenaran diberikan untuk Geolocation.
Sesi log masuk anda telah luput dan telah dilog keluar. Sila log masuk sekali lagi.