Find Jobs
Hire Freelancers

Proyek desain -- 2

$250-750 USD

Ditutup
Disiarkan hampir 5 tahun yang lalu

$250-750 USD

Dibayar semasa penghantaran
Mengubah sejumlah gambar
ID Projek: 19583293

Tentang projek

10 cadangan
Projek jarak jauh
Aktif 5 tahun yang lalu

Ingin menjana wang?

Faedah membida di Freelancer

Tetapkan bajet dan garis masa anda
Dapatkan bayaran untuk kerja anda
Tuliskan cadangan anda
Ianya percuma untuk mendaftar dan membida pekerjaan
10 pekerja bebas membida secara purata $358 USD untuk pekerjaan ini
Avatar Pengguna
yang terhormat Saya dapat membantu Anda membuat ini. Jika Anda memberi saya satu kesempatan. . Dan memberi Anda revisi tanpa batas. Saya sedang online selama 24/7 jam untuk layanan Anda. Terima kasih .
$277 USD dalam 2 hari
5.0 (4 ulasan)
3.3
3.3
Avatar Pengguna
Halo, Saya membaca rincian pekerjaan dengan hati-hati dan saya benar-benar yakin bahwa saya dapat melakukan proyek ini dengan sangat baik, saya memiliki pengalaman lebih dari 20 tahun. Kami menyediakan - ADD-ON Gratis dengan Setiap Proyek + Dukungan 6 Bulan Setelah Proyek Selesai + Dukungan 20 jam / hari bahkan pada akhir pekan + Pengembangan pada Server Uji Kami Saat Mulai dan akan melakukan Migrasi setelah semua Selesai dan Disetujui Sudah lebih dari 20 tahun kami menyediakan layanan di sini Kami memiliki Tumbuh dari 2 Anggota menjadi 40 Anggota Tim Kami telah mengumpulkan lebih dari 1000 Ulasan di Pasar Offline, Menyelesaikan lebih dari 2K Proyek Berada di Rangking Teratas di Freelancer Kami telah Mengerjakan semua Jenis Proyek Kecil, Sedang atau Panjang Ping kami kapan saja, kami di sini untuk bantuan.
$500 USD dalam 10 hari
5.0 (1 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
i am a profesional graphic design have to work industry expertise , with over 7 years of experience. I’m committed to revisions, great customer service, 18 hours communication available in a day and deadline oriented. I am responsible and finish my work on time. i can provide you with : Illustrations - Graphic designs ( Logo, Brochure, Banner, Flyer, Stationary, etc. ) - Photoshop edits - Vectors
$388 USD dalam 3 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
saya memiliki bakat di bidang powerpoint dan ahli dalam point of interest di powerpoint( seperti animasi di powerpoint , desain gambar di powerpoint dsb ) karena itu saya tertarik bekerja dengan anda di sini in english ( I have talent in the field of powerpoint and an expert in point of interest in Powerpoint (such as animation in Powerpoint, design images in PowerPoint, etc.) therefore I am interested in working with you here)
$555 USD dalam 10 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
hello sir/madam i have that required skill for your job . I can use photoshop because i use it everyday for my job , i hope i can join your job. thank you sir/madam
$250 USD dalam 3 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Expert in graphic design I work towards providing reliable, relevant IT solutions at most competitive prices to my customers. I ensure 100% customer satisfaction I am specialize in creating applications which are stable in fast changing client requirements. I help organizations through both the planning and implementation stages. Thus, our services are the backbone of our clients' success. I am not only the best freelancer in our skills but also very reliable, trustworthy and responsible.
$277 USD dalam 10 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0
Avatar Pengguna
Hi, I am JJ, 29 years old, I'm efficient freelancer and I'm good in Adobe Photoshop, I willing to take this opportunity to contribute to your company. I hope can hear more from you. Thank you.
$555 USD dalam 10 hari
0.0 (0 ulasan)
0.0
0.0

Tentang klien

Bendera INDONESIA
Surabaya, Indonesia
0.0
0
Ahli sejak Mei 12, 2019

Pengesahan Klien

Pekerjaan lain daripada klien ini

Proyek desain
$250-750 USD
Terima kasih! Kami telah menghantar pautan melalui e-mel kepada anda untuk menuntut kredit percuma anda.
Sesuatu telah berlaku semasa menghantar e-mel anda. Sila cuba lagi.
Pengguna Berdaftar Jumlah Pekerjaan Disiarkan
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Memuatkan pratonton
Kebenaran diberikan untuk Geolocation.
Sesi log masuk anda telah luput dan telah dilog keluar. Sila log masuk sekali lagi.